Thursday, May 31, 2012

panggetahuan baru

29 Mei 2012 berlalu begitu sahaja. tiada apa yang menarik tentang tarikh tersebut
kalau tahun 2011 aku mengadu dekat blog
ada hanya 11 orang yang mengucapkan "Selamat Hari Lahir" untuk aku
ingatkan tahun 2012 betambah jadi 12 orang
tapi 3 orang je yang ucap
terkejut jugak
dulu  ade yang cakap dekat fb ramai je yang ucap
dulu lama dah tak bukak fb
bukak bukak, memang ada yang wish
tapi tahun ni saja aku tak keluarkan tarikh lahir dalam fb,memang tak ada orang yang ingat pon
kelakar jugak orang ingat hari lahir sebab fb
baru lah aku tahu yang ade sesetengah orang tu bukan nak ingat sangat

tapi ada 3 orang lagi yang aku rase dia ingat
tertunggu tunggu jugak ucapan dari dia orang
tp tak dak pon
tapi rasanya sorang tengah nebes sebab nak interbiu
sorang mungkin trauma eksiden kot
sorang lagi, hurmmmmm,no comment.


dah la semua plan tak menjadi ha
lepas tu tarikh tersebut aku diperbodohkan pulak oleh kawan
biasanya orang akan kenakan dengan tepung ke telur ke
tp aku tak, diperbodohkan ada la.

haih
nasib nasib
tak boleh nak buat apa dah
terima jela
hari ni pulak hari last untuk bulan mei
demam pulak tu

p/s: i always waiting fo u

No comments:

Post a Comment