Sunday, July 17, 2011

sukar melelap kan mata

0416hrs 18 july 2011
tak tau knapa susah sangat nak lelap kan mata malam ni..
bukan ke aku ni jenis kalau nak tido, letak je kepala teros lelap ke..
adoy...
dari pukul1 tadi lagi pejam mata tapi tak lena..
nak kata banyak tido siangm memang tak la..
mungkin memikirkan banyak masalah kot..
dalam masa yang sama teringat dkt seseorang..
padahal tak sampai sebulan lagi die pegi..
tapi tu la, perasaan...
bende ni bukan kite boleh paksa die nak suruh datang suruh pegi..


adakah dia jugak ingat kt aku ni?
tak pasti..
takleh jugak nak tuduh yang dia lupa aku..
tringat kata-kata dia..
"kalau tak tau jangan tuduh-tuduh,,tanya dulu.."


video
video



pssttt: kalau kamu terbaca entry ni,  yes!!  this songs is for you...

No comments:

Post a Comment