Thursday, July 28, 2011

aku...menyesal...

aku tak tau la nak cakap macam mana. memang aku sangat kesunyian sekarang. betul betul terasa macam satu kehilangan. aku ingat dengan kesibukan ku boleh melupakan semua itu sebentar. tetapi tidak. kalau aku bersendirian, aku akan teringat, sedih..tp ble aku sibuk, macam macam hal yang jadi, aku terpikir, kat sape aku nak cite sume kejadian tu, sape nak dengar cite aku. kalau aku cite kat die, die terima tak sume tu, nak lagi ke die bebel ke kat aku, nak lagi ke die bagi nasihat kat aku. suke tengok die membebel. boleh masok  dan terima kata kata dia untuk diriku. kadang kadang kelakar melihat telatah die time tu. lupa sebentar masalah masalah lain.

aku tau aku salah. tak terniat pon aku nak buat dia terluka. mungkin aku tak sedar. aku nak sangat melutut minta maaf dari die. aku janji aku tak kan buat die serabut. tapi aku nak kan kehidupan macam dulu tu  balik, sebelum dia pergi tinggal kan kami semua di sini. kami suka suka, bergelak tawa, bergurau senda, bersedih pon sama sama. tapi sekarang hidup aku sunyi, tak de dah tempat nak mengadu. terasa sangat tau tak kehilangan tu. walaupon tempoh perkenalan tu tak panjang. memang aku menyesal sangat.

adakah lagi peluang kedua buat diriku??
bilakah akan terbuka pintu hatinya untuk memberi peluang kedua buatku??
mahukah dia menerimaku semula dengan peluang kedua itu??

aku janji kalau aku dapat peluang kedua tersebut, aku akan jaga elok elok, takkan ku sia sia kan ia. yang mana tak elok, aku akan cuba ubah. aku nak jadi yang terbaik untuk nya..............................ataupon memang hidup aku begini dari dulu sampai bila bila..aku tak tau..

psstt: selamat menyambut ramadhan adik.

No comments:

Post a Comment